همایش «دانشگاه اسلامی» فراخوان مقاله داد
کد خبر: 4204826
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

همایش «دانشگاه اسلامی» فراخوان مقاله داد

فراخوان مقاله همایش بین‌المللی «دانشگاه اسلامی» از سوی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی، این پژوهشگاه، برای همایش بین‌المللی «دانشگاه اسلامی» که در 1403 در تهران برگزار خواهد شد، در موضوعاتی چند فراخوان مقاله داد.
 
پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی- پژوهشی، همایش بین‌المللی دانشگاه اسلامی را برگزار می‌کند. 
 
این همایش با محورهای اصلی «ماهیت دانشگاه اسلامی»، «سند دانشگاه اسلامی»، «سیاست‌گذاری در دانشگاه اسلامی» و «الگوهای دانشگاه اسلامی در ایران و جهان» برگزار خواهد شد.
 
روابط عمومی این همایش، با اعلان فراخوان ارسال مقاله، مهلت ارسال چکیده را 15 تیرماه 1403 و مهلت ارسال مقاله را 15مهرماه 1403 اعلام و از پژوهشگران، اندیشمندان، اساتید دانشگاهی و علاقمندان دعوت کرد، جهت اطلاع به آدرس http://iu.pfme.ac.ir  مراجعه کنند.
 
بر این اساس مقالات برتر در مجلات علمی-پژوهشی چاپ خواهد شد و از کتب، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری مرتبط حمایت به عمل خواهد آمد.
 
آدرس دبیرخانه تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان وصال و قدس، کوچه اسکو، پلاک15، پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی است. علاقه‌مندان می‌توان چکیده یا اصل مقالات خود را به ایمیل pfmarref@gmail.com ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha